STILL podejmuje działania w związku z pandemią koronawirusa

STILL Polska chroni pracowników i klientów zachowując ciągłość pracy

Szybkie rozprzestrzenienie się pandemii Covid-19 stanowi dla nas wszystkich duże wyzwanie. W związku z tym chcielibyśmy poinformować o działaniach, które podjęliśmy w celu ochrony naszej działalności biznesowej i ochrony zdrowia naszych klientów, pracowników i partnerów biznesowych. 

Sytuacja jest obecnie bardzo dynamiczna we wszystkich krajach. Możemy jednak zapewnić, że uważnie obserwujemy jej rozwój. W przypadku istotnych zmian, będziemy informować bezpośrednio zainteresowane strony. 

Niezależnie od rozwoju sytuacji, ochrona naszych pracowników, klientów i partnerów biznesowych oraz utrzymanie naszych operacji biznesowych jest dla nas absolutnym priorytetem!

Czy STILL nadal uczestniczy w spotkaniach z klientami?

Kontakt z Klientami traktujemy priorytetowo i nadal jesteśmy do Państwa dyspozycji. W przypadku braku możliwości odbycia spotkania bezpośredniego zachęcamy do korzystania z wideokonferencji. Nasi doradcy handlowi i techniczni przygotowani są do zdalnych spotkań video m.in. za pośrednictwem Skype, Whereby oraz Microsoft Teams. Te wygodne oraz intuicyjne narzędzia pozwalają na swobodną prezentację treści oraz sprawne omawianie tematów. Unikamy jednocześnie osobistych spotkań pracowników, klientów i partnerów, którzy są lub byli w jednym z zadeklarowanych obszarów podwyższonego ryzyka.

Czy serwis pracuje i czy odbędą się zaplanowane wizyty w celu konserwacji i naprawy?

Nasi technicy serwisowi są do dyspozycji jako wiarygodni partnerzy nawet w tych trudnych czasach. Nasi klienci mogą polegać na wypełnieniu zobowiązań wynikających z umowy serwisowej. Łańcuchy dostaw części zamiennych są nienaruszone. Nasi technicy są przygotowani do przeprowadzania konserwacji i napraw jak zwykle, optymalnie w trakcie pierwszej wizyty. Nie można wykluczyć niewielkich opóźnień w harmonogramie w indywidualnych przypadkach. W takim przypadku osoba kontaktowa skontaktuje się z klientem bezpośrednio. Nasi technicy serwisowi zostali poproszeni o zapoznanie się ze wszelkimi specjalnymi środkami bezpieczeństwa, które mogą być wymagane przez ich klientów przed każdą wizytą i do podjęcia odpowiednich działań. W interesie naszych pracowników i klientów postaramy się łączyć tematy serwisowe, aby uniknąć kilku wizyt u jednego klienta w krótkim czasie.


Razem przeciwstawmy się kryzysowi

 

Analiza potrzeb klienta i porady wprost z domowego biura - czy to możliwe?


STILL Polska odpowiada na to pytanie twierdząco. By zapewnić realizację zamówień i wesprzeć klientów w tym wymagającym okresie, firma uruchomiła na swojej stronie STILL LiveChat. Co więcej, Doradcy Handlowi firmy na bieżąco przygotowują oferty, a szczegóły omawiają z klientami za pośrednictwem elektronicznych platform komunikacji.

Miete

 

"To nowa sytuacja. Przy odpowiednim podejściu jest to jednak w pełni wykonalne. Musimy dostosować się do obecnych warunków i być dostępni dla naszych klientów w najlepszy możliwy sposób – komentuje Robert Zbrzeźniak. – Dotychczas nie było takiej potrzeby, ale teraz często korzystam z wideokonferencji. Działa to dużo lepiej niż można się spodziewać. Choć z daleka, widzimy się twarzą w twarz, a ja mogę doradzać klientom. Po opracowaniu propozycji umowy, zestawiamy kolejne wideospotkanie i ją szczegółowo omawiamy – relacjonuje Grzegorz Gnitecki. – Sytuacja jest nowa także dla klientów. Mam jednak wrażenie, że dla nich – tak jak i dla nas – ważne jest to, by ten trudny czas przetrwać razem najlepiej jak się da. Jestem przekonany, że relacje biznesowe mogą być po tym wszystkim jeszcze bliższe niż dotychczas" – podsumowuje.

Nasi doradcy handlowi oraz cały STILL team korzystają z komunikatorów: Skype, Microsoft Teams oraz Whereby, dostosowują narzędzie komunikacji do preferencji klienta. Jeśli masz pytanie nie wahaj się, skontaktuj się z nami!


 
Service

Serwis STILL w pełnej gotowości.


Serwis STILL Polska zachowuje w obecnej sytuacji pełną sprawność operacyjną. Wyposażyliśmy naszych techników w środki ochrony i procedury, dzięki którym mogą realizować swoje zadania z zachowaniem wszelkich wymagań higieny i bezpieczeństwa wdrożonych u klientów w związku z COVID-19.

 

"Pomimo trwającej epidemii serwis STILL Polska planowo wypełnia wszelkie zobowiązania wobec klientów. Łańcuchy dostaw części zamiennych STILL Original Parts są nienaruszone, a nasi technicy są przygotowani do prowadzenia przeglądów i napraw z zachowaniem dodatkowych środków bezpieczeństwa. Pracownicy serwisu zostali wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki jednorazowe oraz żele do dezynfekcji. Przed wizytą u klienta upewniają się co do wdrożonych przez niego środków bezpieczeństwa, by odpowiednio przygotować się do ich przestrzegania" - mówi dyrektor serwisu Adam Sobczyk.

Aby minimalizować liczbę wizyt, planowe działania wykonywane są łącznie podczas jednej interwencji. W realizacji polityki ograniczania częstotliwości bezpośredniego kontaktu nie bez znaczenia jest także niezmiennie wysoka skuteczność działań serwisowych – w ponad 90 proc. przypadków do pozytywnego rozwiązania zgłoszenia wystarczy jedna wizyta.

Nasi Technicy serwisu są więc w pełni przygotowani do pracy z zachowaniem środków bezpieczeństwa wymuszonych przez koronawirusa, pozostają do dyspozycji klientów i gwarantują płynność procesów transportu wewnętrznego.


 

Pomoc w rozładunku ogromnego transportu - lotnisko Okęcie.


7 kwietnia na warszawskim Lotnisku Chopina wylądował AN-124 Rusłan, na pokładzie którego znalazło się 6 mln maseczek medycznych i 70 tys. kombinezonów ochronnych. Co naturalne, zanim sprzęt trafił do Agencji Rezerw Materiałowych, musiał zostać pobrany z samolotowych ładowni. Transport obsługiwały elektryczne wózki czołowe STILL RX 20 i RX 60.

Vertrieb

 

Jesteśmy dumni, że nasze pojazdy przyczyniły się do sprawnego przekazania tak potrzebnych w walce z koronawirusem środków ochrony najbardziej potrzebującym ich ośrodkom. Choć zapewne nim skończy się epidemia potrzebna będzie jeszcze niejedna taka dostawa, nie mamy wątpliwości, że rozwiązania STILL będą gotowe obsługiwać podobne transporty tak długo, jak będzie to konieczne.


 
Rettungsdienst

Zakup wózka przez internet? A jednak to możliwe!


W związku z zaleceniami dotyczącymi unikania osobistego kontaktu we wszystkich branżach wzrosło zainteresowanie zakupami przez Internet. Nie inaczej jest w przypadku wózków widłowych.

Zarówno dzięki już gotowej infrastrukturze, jak i szybkim wdrożeniom nowych narzędzi, błyskawicznie zaadaptowaliśmy do sytuacji sklep STILL Polska online. Uruchomiona z początkiem roku zintegrowana platforma pl.still.shop łączy sprzedaż nowych wózków niewymagających dodatkowej konfiguracji, wyszukiwarkę pojazdów używanych oraz przeglądarkę floty wynajmu krótkoterminowego. Pozwala od ręki kupić lub wynająć sprzęt umożliwiający sprawną obsługę zamówień.

Gdy w kwestii decyzji zakupowych potrzebna jest pomoc, klienci mogą skorzystać z usługi LiveChat. Za jej pośrednictwem we wszystkich sprawach dotyczących oferty gotowa jest doradzić im Marta Domańska. – Od początku epidemii widzimy w naszym serwisie sprzedaży online wzmożony ruch. Wiedząc, jak ważna w odpowiednim doborze rozwiązań intralogistycznych jest fachowa porada, chcieliśmy zagwarantować użytkownikom pl.still.shop jej maksymalną dostępność. Cieszę się, mogąc zdalnie pomagać klientom za pośrednictwem usługi LiveChat – komentuje.

Dzięki intuicyjnej budowie strony nawigowanie pomiędzy ofertami nie nastręcza najmniejszych trudności. W razie potrzeby na wyciągnięcie ręki zawsze dostępne jest także okienko usługi LiveChat. Gwarantujemy także szybką realizację zamówień i bezpłatną dostawę. Zapraszamy do zakupów!


 
 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji, skontaktuj się z nami

Razem znajdziemy rozwiązanie dla Twoich intralogistycznych wyzwań

This site is protected by Friendly Captcha and the Friendly Captcha Privacy Policy applies.