Kluczowi członkowie zespołu STILL
Technicy i Techniczki Serwisu
Nasi Technicy Serwisu
Podejmując się roli wysoko wyspecjalizowanej Techniczki lub Technika Serwisu w firmie o ugruntowanej pozycji, możesz podejmować nowe wyzwania z własnej inicjatywy, mając pewność, że Twoje zaangażowanie się opłaci.
Jako Techniczka i Technik Serwisu jesteście odpowiedzialni za naprawę, konserwację i kontrolę bezpieczeństwa elektrycznych i spalinowych wózków widłowych oraz wózków przemysłowych u naszych klientów. Będziesz również przeprowadzał analizy błędów w układach mechanicznych, hydraulicznych, elektrycznych i elektronicznych, które są niezbędne do ustalenia możliwych przyczyn usterek i ich usuwania . Nasze aktualne oferty pracy dla Techniczek i Techników Serwisu znajdziesz tutaj. Odkryj swoje możliwości zawodowe z marką premium STILL. Zostań częścią topowego zespołu!
Znajdź swoje miejsce w naszym zespole.
Dlaczego jesteśmy jednym z wiodących na świecie dostawców, szytych na miarę rozwiązań intralogistycznych dla wózków widłowych, technologii magazynowania, oprogramowania i usług?
Ponieważ mamy zespół najwyższej klasy! Każde stanowisko w naszej firmie przyciąga wspaniałych ludzi. Pomagamy sobie nawzajem, a nasza praca zespołowa daje najlepsze efekty!
Swój dzień pracy zaczynasz ze służbowym samochodem serwisowym zaparkowanym pod Twoim domem. Oznacza to, że Twoja praca zaczyna się w momencie, gdy wychodzisz rano z domu. Nie ma zatem potrzeby przesiadania się między samochodami ani zabierania nieporęcznych przedmiotów. Zamiast tego możesz od razu udać się do pierwszego klienta.
W firmie korzystamy tylko z wysokiej klasy oryginalnych narzędzi, które czekają na Ciebie w Twoim "mobilnym warsztacie".
i dlatego jesteś dla nich osobą niezastąpioną, reprezentując firmę jako stała osoba kontaktowa. Dbasz o naszych klientów zawsze gdy nasz sprzęt wymaga naprawy w miejscu użytkowania, serwisu lub testów bezpieczeństwa. Oznacza to, że jesteś w codziennym kontakcie z klientami, zapewniając, że nasze urządzenia STILL będą używane przez klienta możliwie jak najdłużej.
U klienta pełnisz rolę profesjonalnego eksperta w zakresie całego asortymentu naszych produktów. Niezależnie od tego, czy chodzi o wózki widłowe z silnikiem Diesla, elektryczne, ciągniki czy wózki techniki magazynowej, ich obsługa jest w Twoich rękach. Oznacza to, że każdego dnia możesz spodziewać się różnorodnych zadań i obecności w różnych firmach. Czasami będziesz wspierał lokalnego dostawcę, a czasami będzie to duża firma logistyczna, która potrzebuje Twojego wsparcia.
Twój rozwój osobisty i zawodowy jest dla nas bardzo ważny. Uczestnicząc w regularnych szkoleniach, poznasz różne typy wózków widłowych i będziesz stale poszerzał swoją wiedzę.
Oprócz wiedzy technicznej, Twoje umiejętności radzenia sobie z wyzwaniami okażą się absolutnie niezbędne. Każda wizyta u klienta jest inna i wymaga wykorzystania kreatywności, umiejętności doradczych i skupienia się na kliencie. Oczywiście Twoi koledzy z pierwszego i drugiego poziomu wsparcia również są do Twojej dyspozycji, aby Ci w tym pomóc.
W STILL kształtujesz własny rozwój zawodowy. Nasza struktura organizacyjna oferuje możliwości podejmowania kolejnych kroków w karierze zawodowej. Możesz awansować na stanowisko Koordynatora Serwisu, a później Menadżera Regionu ds. Serwisu.
Jako serwisant w STILL czeka na Ciebie ekscytujące pole działania, na którym każdego dnia będziesz się nieustannie rozwijał.
Do tego dochodzą atrakcyjne warunki i dodatkowe korzyści:
- Umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Spotkania integracyjne
- Nazwisko: Nicolas Jöckel
- Lokalizacja: Oddział w Hamburgu
- W strukturach STILL od: 1 sierpnia 1991
- Stanowisko: Technik Serwisu
Jak trafiłeś do STILL?
Znam STILL od podstawówki. W ramach szkoły odbyłem dwutygodniową praktykę w Centrali w Hamburgu. Tak mi się to spodobało, że kiedy skończyłem szkołę, zgłosiłem się na praktykę jako Inżynier Mechatronik w STILL i zostałem przyjęty. Po trzyletnim stażu, dzięki dobrym wynikom, zostałem zatrudniony i od tego czasu pracuję jako Technik Serwisu
Dlaczego zdecydowałeś się pracować w STILL?
Po szkole początkowo szukałem stażu, który sprawiałby mi przyjemność i w którym mógłbym optymalnie wykorzystać swoje umiejętności. Ponadto chciałem nauczyć się zawodu z pewną przyszłością. STILL zaoferował mi właśnie to. Moja obecna praca jest i pozostanie niezastąpiona. I wreszcie, ważnym aspektem są usługi, które oferujemy naszym klientom.
Jak doszedłeś do obecnego stanowiska?
W tym czasie dział Serwisu poszukiwał wykwalifikowanych pracowników. Na podstawie moich wyników podczas stażu zaproponowano mi pracę po jego ukończeniu.
Opisz swój typowy dzień pracy i swoje środowisko pracy:
Mój dzień pracy zaczyna się około 6:30. Zanim wsiądę do samochodu serwisowego, robię inwentaryzację, aby sprawdzić, które części zamienne dostarczył nocny kurier i zabezpieczam je przed ewentualnym upadkiem. Następnie jadę do pierwszego klienta i przeprowadzam niezbędne naprawy, serwisowanie lub diagnostykę na danym wózku widłowym. Następnie jadę do kolejnego klienta, który potrzebuje wsparcia. Tam przeprowadzam np. diagnostykę uszkodzeń i sporządzam odpowiednią wycenę naprawy. Jeśli klient zaakceptuje wycenę, zamawiam części zamienne. Średnio naprawiam lub serwisuję trzy wózki widłowe dziennie. Czasami zmieniam miejsce trzy razy dziennie. Zdarza się, że jeżdżę tylko do jednego klienta przez kilka tygodni, z krótkimi przerwami na inne zadania.
Co sprawia, że Twoja praca w STILL jest tak ekscytująca?
Moje stanowisko w STILL umożliwia mi niezależną pracę. W większości przypadków sam planuję swoje zadania. Oznacza to, że moje środowisko pracy jest bardzo zróżnicowane.
Dlaczego jesteś „kluczowym zawodnikiem“ (w zespole STILL)?
Wnoszę do działu serwisu ponad 25 lat doświadczenia zawodowego. Dzięki częstemu udziałowi w szkoleniach jestem w stanie naprawić prawie każdy wózek widłowy. Mogę służyć naszym klientom doświadczeniem i know-how oraz zapewniać, że mogą wydobyć to, co najlepsze z wózków widłowych STILL.
Jakie były najważniejsze momenty dotychczasowej pracy w STILL?
Montaż i konfiguracja sprzętu do obsługi magazynu jest zawsze ekscytująca. To nie jest zadanie standardowe i wymaga pracy zespołowej. Dostarczane są do klienta jako pojedyncze elementy. O ile pozwalają na to warunki panujące na miejscu, można je nawet montować za pomocą dźwigu teleskopowego.
Coś jeszcze, co zawsze było wyjątkowe, to praca na targach. Na przykład pozwolono mi zaprezentować nasze produkty i usługi STILL odwiedzającym i klientom na targach CeMAT w Hanowerze. Możliwość pracy dla STILL na dużych wiodących targach to niezwykłe przeżycie. Co więcej, możesz poznać kolegów z innych oddziałów i nawiązać nowe kontakty.
Dokończ zdanie: Praca w STILL jest…
pełna różnorodności.
Opisz STILL (jako pracodawcę) w 3 słowach:
STILL to międzynarodowy gracz. Ale angażuje się też społecznie, m.in. z pogotowiem „Nothilfe Hans Still e. V.”, będącej własnością firmy organizacji pomocy dla potrzebujących „STILLerów”. Oczywiście miło jest również otrzymywać odpowiednie wynagrodzenie za swoją pracę.
Co najbardziej lubisz w STILL?
To, że jest to firma z tradycjami.