Najczęściej zadawane pytania dotyczące wynajmu
Oferta wynajmu - Co zawiera flota STILL?
STILL oferuje 60 różnych typów wózków widłowych. Ponad 700 urządzeń pozostaje do Twojej dyspozycji. Naszym celem jest dopasowanie wózka do każdego zapytania.
Obojętnie, czy są to klasyczne wózki z przeciwwagą z napędem elektrycznym, Diesla czy gazowym, wózki techniki magazynowej, do komisjonowania czy ciągniki.
W naszej ofercie wynajmu znajduje się się również dodatkowe wyposażenie i osprzęt do wózków, takie jak: pozycjonery wideł, przedłużki, paletyzery, obrotnice, HRS, Elocon. Twoja korzyść: wyszystko otrzymasz z jednego, pewnego źródła!
Oferta wynajmu - Gdzie mogę wynająć?
STILL jest do Twojej dyzpozycji zawsze i wszędzie. Pięć punktów wynajmu wózków w Polsce gwarantuje najlepszą dostępność.
Nasi doświadczeni eksperci do spraw wynajmu chętnie Ci doradzą. W trakcie bezpośredniej rozmowy dopasujemy właściwy wózek do każdego zapotrzebowania.
Oferta wynajmu - Jak elastyczne mogą być okresy wynajmu?
STILL oferuje elastyczne okresy wynajmu - na kilka dni, tygodni lub miesięcy. Możesz polegać na naszym wynajmie zarówno w krótkim, jak i długim okresie planowania. Oznacza to, że zawsze jesteś idelanie przygotowany, czy to w okresie dużego obciążenia, czy w przypadku niesprawności Twojego sprzętu.
Wynajem - Co oznacza „Wynajem Plus”?
Nabyty przez klienta "Wynajem Plus" od STILL eliminuje potrzebę wykupienia dodatkowego zewnętrznego ubezpieczenia od uszkodzenia sprzętu.
"Wynajem Plus" oferuje klientowi zmniejszenie odpowiedzialności za wyrządzone przez niego uszkodzenie wynajmowanego pojazdu. Szczegóły dot. "Wynajmu Plus" znajdują się w Ogólnych Warunkach Najmu.
Wynajem - Jak należy ubezpieczyć wynajęty sprzęt?
Najemca zobowiązany jest do wykupienia odpowiedniego ubezpieczenia do każdego wynajętego pojazdu. Ponadto musi on także ubezpieczyć sprzęt na wypadek pożaru i kradzieży.
Klient może wykupić ubezpieczenie u wybranego przez siebie asekuratora lub skorzystać z oferty STILL "Wynajem Plus". W obu przypadkach ubezpieczenie musi objąć uszkodzenia wynajętego sprzętu. Więcej informacji na ten temat znajduje się w Ogólnych Warunkach Najmu.
Wynajem - Kiedy otrzymam fakturę?
Pierwsza faktura zostanie wystawiona ostatniego dnia roboczego w pierwszym miesiącu wynajmu. W przypadku wielomiesięcznego wynajmu kolejne będą wystawiane ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. Faktury są wysyłane listem zwykłym. Na życzenie mogą zostać wysłane również mailem w formie elektronicznej.
Po zwrocie urządzenia STILL wystawi fakturę za ewentualne uszkodzenia mechaniczne, wynikające z użytkowania niezgodnego z ogólnymi warunkami wynajmu STILL.
Wynajem - Co zrobić, gdy pojawią się pytania w trakcie trwania najmu?
STILL jest z Tobą przez cały okres wynajmu. W przypadku wszelkich pytań, jak również przeglądów czy napraw, STILL jest do dyspozycji. Naturalnie można przedłużyć okres wynajmu. Prosimy również o zwrócenie uwagi na obowiązki użytkownika wynikające z "Ogólnych Warunków Najmu STILL".
Tutaj znajdziesz osobę kontaktową.Wynajem - Czy urządzenie zostanie dostarczone czy muszę je odebrać sam?
Na życzenie STILL może zapewnić dostawę i odbiór urządzenia do / z miejsca użytkowania. Urządzenie można również odebrać i zwrócić osobiście.
Wynajem - Jak otrzymam umowę najmu?
Po uzgodnieniu dokładnych oczekiwań i potrzeb otrzymasz konkretną ofertę, którą wystarczy podpisać i odesłać. Podpisana oferta w powiązaniu z "Ogólnymi warunkami wynajmu STILL" jest Twoją umową.
Procedura uszkodzenia - Co się stanie, jeśli urządzenie zostanie uszkodzone?
Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, które „nie wynikają z zużycia” i jest on zobowiązany do ich niezwłocznego zgłoszenia firmie STILL. Klient zostanie obciążony opłatą za powstałe uszkodzenie w ramach "Ogólnych Warunków Najmu STILL".
STILL gwarantuje szybką i sprawną naprawę wszelkich wyrządzonych szkód w wynajmowanym pojeździe.
W przypadku naprawy trwającej dłużej, klient natychmiast otrzyma sprzęt zastępczy!
Akcesoria - Czy mogę wynająć elementy zestawu platform transportowych?
Wynająć można ramy typu "E", "C" oraz platformy transportowe.
Akcesoria - Czy mogę wynająć osprzęt do specjalnych zadań?
Do wszystkich wózków z przeciwwagą STILL oferuje także wynajem dodatkowego osprzętu takiego jak: widły o nietypowych długościach, pozycjonery wideł, podwójne paletyzery wideł itp.
Niezależnie od Twoich wymagań i zadań, jakie czekają na nasze wózki z floty wynajmu, STILL znajdzie prawidłowy osprzęt.
Akcesoria - Czy mogę otrzymać dodatkowe baterie, np. do pracy w trybie wielozmianowym?
Przy normalnym użytkowaniu jedna bateria wystarczy na jedną zmianę pracy, następnie musi być ponownie naładowana. Do pracy wielozmianowej STILL oferuje dla większości urządzeń baterie dodatkowe.
W czasie kiedy jedna bateria jest ładowana urządzenie może pracowac wykorzystując drugą. Oczywiście wraz z bateriami dodatkowymi STILL dostarcza również stelaże do ich wymiany.
Serwis i ubezpieczenie - Na co zwrócić uwagę?
Nowoczesna flota wynajmu STILL gwarantuje wydajną pracę przy użyciu najnowszych technologii. Oczywiście wynajmujesz sprzęt z pełną obsługą serwisową, co oznacza brak dodatkowych kosztów związanych z przeglądami i naprawami.
Na Twoje życzenie oferujemy również ubezpieczenie sprzętu od uszkodzeń mechanicznych.