
Autonomiczny wózek do kompletacji poziomej zmniejsza nakład pracy operatorów
Wózek podąża za operatorem i zawsze zatrzymuje się w optymalnej pozycji do kompletacji.
Kompletacja towarów jest zróżnicowanym i trudnym zadaniem w intralogistyce. W szczególności wysoki poziom ruchu pasażerskiego w strefach kompletacji oraz bardzo długie trasy transportu stanowią poważne wyzwanie dla pracowników.
OPX iGo Neo można idealnie zintegrować z indywidualnymi procesami kompletacji. Pracownik kompletujący ma teraz wózek, który pomaga mu pracować intuicyjnie w sposób, który wcześniej nie był możliwy. Zwiększona wydajność kompletacji i maksymalna ergonomia tworzą zwycięską kombinację, a równowaga między tymi dwoma aspektami jest ostatecznie kluczowa w praktyce.
Dzięki technologii iGo Neo STILL jest pierwszą firmą, która odniosła sukces w przekształceniu seryjnie produkowanych wózków w autonomicznych asystentów operatora. Dzięki temu wózek do kompletacji, taki jak OPX iGo Neo, może śledzić operatora na każdym etapie. Wózek zawsze zatrzymuje się dokładnie w optymalnej pozycji kompletacji i wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby intuicyjnie dostosować trasę i prędkość do wykonywanego zadania.
- Produktywnie. Wózek podąża za operatorem i zawsze zatrzymuje się w optymalnej pozycji kompletacji. Sztuczna inteligencja intuicyjnie dostosowuje trasę i prędkość podróży do wykonywanego zadania.
- Mniej pracy. 75% redukcja w przypadku męczącego i czasochłonnego załadunku i rozładunku, ze znacznym zmniejszeniem pieszych dystansów.
- Bezpiecznie. Wielostopniowa koncepcja bezpieczeństwa chroni ludzi, wyposażenie magazynu i towary. Specjalne czujniki rejestrują wszystkie dynamiczne i statyczne obiekty w magazynie.
- Niezawodnie. Wózek wykorzystuje hybrydowy system śledzenia, aby przez cały czas identyfikować konkretnego operatora i podążać za nim – nawet gdy stosowany jest wzorzec Z-pick.
- Wydajnie. iGo Neo znacząco zwiększa wydajność w porównaniu z tradycyjną kompletacją zamówień.
Zapytaj o: iGo
Wypełnij formularz poniżej, skontaktujemy się z tobą.
Autonomiczny asystent operatora

OPX 20/25 iGo
Wszechstronny talent
- Wysoka wydajność przeładunku i szybki transport dwóch palet dzięki ładowności 2000 kg lub odpowiednio 2500 kg
- Idealny dla handlu detalicznego, motoryzacyjnego lub spożywczego

OPX-L 12 iGo
Ten zwinny
- Wysoka ładowność 1200 kg dla ciężkich ładunków na jednej palecie
- Nadaje się do wąskich korytarzy roboczych dzięki kompaktowym wymiarom pojazdu
- Dzięki masztowi towary mogą być podnoszone na optymalną wysokość roboczą do 786 mm

OPX-L 20 iGo
Ten elastyczny
- Kompletacja zamówień na dwóch europaletach
- Udźwig 2000 kg umożliwia wysoką wydajność przeładunku
- Przyjazne dla pleców kompletowanie palety dzięki zmiennej wysokości roboczej do 891 mm

OPX-L 20 S iGo
Ten ergonomiczny
- Podnośnik nożycowy umożliwia przyjazne dla pleców pobieranie dwóch europalet jednocześnie przy obciążeniu do 2000 kg
- Długie widły są idealne do transportu długich towarów
- Maksymalne bezpieczeństwo operatora dzięki ochronie ładunku
OPX iGo może być używany wyjątkowo wydajnie w naszej największej lokalizacji Metro Logistics GmbH, ponieważ mamy bardzo długie korytarze do kompletacji zamówień o długości ponad 100 metrów, a zamówienia kompletujemy w 100 procentach ręcznie. Odnotowaliśmy już 10–15 procentowy wzrost wydajności w początkowych testach i jesteśmy pewni, że możemy osiągnąć jeszcze większy wzrost w innych obszarach, w których pojawia się mniej wąskich gardeł w ruchu wewnętrznym.
Peter Kaleck, Kierownik Operacyjny w Metro Logistics GmbH w Marl
Zapytaj o: iGo
Wypełnij formularz poniżej, skontaktujemy się z tobą.